AKADEMIA FARMACEUTY

 

Projekt Akademia Farmaceuty kierujemy do techników, magistrów farmacji, kierowników aptek, koordynatorów sieci aptecznych oraz właścicieli aptek.

Projekt podzieliliśmy na 3 moduły. Możliwe jest uczestniczenie w całości projektu, a także w pojedynczych modułach.

 

Na jakie pytania odpowiada każdy z modułów projektu Akademia Farmaceuty?

MODUŁ I: MARCHANDISING W APTECE – POMOC DLA FARMACEUTY I PACJENTA

  • Czym jest nowoczesny marchandising apteczny?
  • Jakie są kluczowe korzyści dla apteki, farmaceuty i dla pacjenta ?
  • Jak najbardziej efektywnie eksponować produkty w aptece?
  • Jakie są podstawowe zadania i role różnych POSów ?

MODUŁ II: AKTYWNA ROZMOWA Z PACJENTEM W APTECE

  • Jak skutecznie rozmawiać z pacjentem, klientem? Komunikacja modele; co pomaga, a co utrudnia dobrą komunikację? Jakie są zadania farmaceuty w rozmowie z pacjentem?
  • Czym się różnią pacjenci i co z tego wynika dla farmaceuty?
  • Co powodują systemy reprezentacji i filtry percepcyjne, nasze i pacjentów?  Jak wpływają na jakość przekazu farmaceuta – pacjent?
  • Jak budować zróżnicowany komunikat werbalny? Jaki jest wpływ przekazu pozawerbalnego? Czego uczy nas lingwistyka podczas rozmowy farmaceuta – pacjent?
  • Jaki wpływ na efektywność komunikacji mają nasze zniekształcenia myślowe, przekonania i założenia podczas rozmowy z pacjentem?
  • Jak powodować, aby pacjent wracał do naszej apteki? Jak tworzyć długoterminowe relacje z pacjentem?
  • Jak pracować z trudnym pacjentem?

MODUŁ III: ZARZĄDZANIE PERSONELEM W APTECE

  • Jakie są podobieństwa i różnice różnych ról w aptece: kierownik, farmaceuta, technik, właściciel, koordynator sieci?
  • Jak powstaje zespół, czyli: od grupy, do zespołu – etapy powstawania zespołu?
  • Kiedy zarządzanie, a kiedy przywództwo?
  • Czym jest nowoczesne przywództwo?
  • Jakie są warunki skutecznej komunikacji w zespole? Od poznania siebie i innych, po adekwatne dostosowanie komunikatu. Kierunki komunikacji, przekaz słowny i poza słowny.
  • Jak skutecznie motywować – siebie i innych?
  • Jakie są i jak skutecznie omijać pułapki w komunikacji menedżerskiej?
  • Kiedy, co i komu warto delegować?
  • W jaki sposób wdrażać koncepcję kompetencji i zarządzania przez nie w aptece?
  • Jak określać, realizować i ewaluować cele indywidualne, zespołowe?

 

Zapoznaj się z naszą całą ofertą:

WELL-BEING W ORGANIZACJI

OFERTA DLA LEKARZY

OFERTA DLA OPIEKUNÓW OSÓB CHORYCH

OFERTA DLA UCZELNI MEDYCZNYCH